italy
Italy

گواهینامه CE برای دستگاههای بسته بندی

گروه صدور گواهی محصول اروپا ، سی ای ، CE Mark


با توجه به پیشرفت صنایع ساخت ماشین آلات بسته بندی در کشور و ایجاد شدن موقعیت های صادرات این نوع دستگاهها، بخصوص به کشورهای اروپایی و ترکیه، آگاهی سازندگان ماشین آلات بسته بندی از استانداردهای اروپایی مرتبط با دستگاههای بسته بندی و روش دریافت گواهینامه و تاییدیه CE برای این گروه از دستگاهها، ضروری است.

دایرکتیوهای اروپایی مرتبط با دستگاههای بسته بندی

دایرکتیو اصلی مربوط به ماشین آلات بسته بندی ، دایرکتیو Machinery اروپا (93-42-EC) است .

با توجه به اینکه دستگاههای بسته بندی در پیوست شماره چهار (annex IV) دایرکتیو ماشین آلات اروپا قرار نمی گیرند، بنابراین روش ارزیابی انطباق و قرارگیری نشان CE برای دستگاههای بسته بندی، به روش خوداظهاری انجام می گیرد.

دایرکتیو دیگری که برای CE مارکینگ ماشین آلات بسته بندی، باید مورد توجه قرار بگیرد، LVD (وسایل برقی ولتاژ پایین) است که در مورد این دایرکتیو نیز با توجه به الزامات آن، سی ای مارکینگ محصول، به روش خوداظهاری صورت می گیرد.


استانداردهای اروپایی هماهنگ شده مرتبط با ماشین آلات بسته بندی

  • استاندارد EN ISO 12100 ایمنی ماشین آلات - اصول کلی برای طراحی - ارزیابی و کاهش ریسک (استاندارد نوع A)

  • استاندارد EN 60204-1 ایمنی ماسین آلات - تجهیزات الکتریکی ماشین آلات (استاندارد نوع B)

  • استاندارد EN 415-10 ایمنی ماشین آلات بسته بندی - بخش 10 : نیازمندیهای عمومی (استاندارد نوع C)

توضیحات بیشتر در مورد گروه های استانداردهای ماشین آلات (نوع A، B و C) کلیک کنید


  • پرسشها، ابهامات و اطلاعات فنی مورد نیاز درباره استانداردهای مرتبط اروپایی برای ماشین آلات بسته بندی و دریافت نشان و گواهینامه CE برای دستگاههای بسته بندی را از طریق سامانه دانش فنی با نوبل سرتیفیکیشن در میان بگذارید.

  • اگر درخواست ارزیابی دستگاه بسته بندی و دریافت گواهینامه CE را دارید، اطلاعات محصول را از طریق سامانه درخواست گواهی ارسال نموده یا با ما تماس بگیرید.

  • 021 888 999 11
  • phone
whatsapp