italy
Italy

ویدئوی نشست انتقال تجربه در حوزه استانداردهای صادراتی

گروه صدور گواهی محصول اروپا ، سی ای ، CE Mark


صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، برنامه ای را جهت تبادل تجربه با شرکتهای دارنده گواهینامه و شرکتهای دانش بنیان عضو آن صندوق ، به منظور تبادل تجربه و معرفی الگوهای موفق دارنده گواهینامه های محصول اروپایی به سایر شرکتهای دانش بنیان، در آذر ماه 1400 ، برگزار نمود.

 

با توجه به سیاستهای ویژه و حمایتی صندوق نوآوری و شکوفایی نهاد ریاست جمهوری ، برنامه ای جهت تبادل تجربه با شرکتهای دارنده گواهینامه و شرکتهای دانش بنیان عضو صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهموری ، در تاریخ 21/09/1400، در محل آن نهاد و همچنین بصورت آنلاین برگزار گردید.

شرکت نوبل سرتیفیکیشن نیز بعنوان نماینده انحصاری یک ارگان مطلع (NB) اروپایی، در عرصه صدور گواهینامه های استانداردهای محصول اروپایی در کشور ، میهمان این رویداد مهم بود.

در بخش اول، دایرکتیوها و محصولات مربوط به نشان CE و ATEX اروپا و روش های ارزیابی انطباق آنها برای دریافت گواهینامه های مذکور مورد بررسی اجمالی قرار گرفتند و همچنین توضیحاتی نیز پیرامون محصولات غیر مرتبط با تاییدیه CE اروپا و گواهینامه های نامعتبر بیان شد.

در بخش دوم، نمایندگانی نیز از دو شرکت دانش بنیان دارنده گواهینامه محصول اروپایی ، تجربیات خود در رابطه با دریافت گواهینامه های محصول بین المللی را به اشتراک گذاردند.


 ویدئوی این رویداد را در قسمت پایین این صفحه ملاحظه نمایید.

 

  • 021 888 999 11
  • phone
whatsapp