نصب و سرویس دوربین ضد انفجار

نصب و سرویس دوربین ضد انفجار

دوربین های مدار بسته ضد انفجار که برای کنترل های حفاظتی سایت و همچنین کنترل شرایط تجهیزات، در سایت های دارای ریسک انفجار، بخصوص سایت های نفتی، گاز و پتروشیمی نصب و مورد استفاده قرار می گیرند، با توجه به طراحی و ساختارشان، اگر انفجاری در محیط رخ دهد، آسیب ندیده و عملیات مراقبت تصویری آن دچار اختلال نخواهد شد. آگاهی شرکتهای بهره بردار از تجهیزات ضد انفجار، خصوصا کارفرمایان صنعت نفت از روش مناسب نصب و نگهداری از دوربین ضد انفجار نیز موجب کاهش ریسکهای آسیب دیدگی دوربین در مواقع انفجار در سایت می شود.


معرفی تجهیزات ضد انفجار - دوربین مدار بسته

معرفی تجهیزات ضد انفجار - دوربین مدار بسته

دوربین های مدار بسته ضد انفجار که برای کنترل های حفاظتی سایت و همچنین کنترل شرایط تجهیزات، در سایت های دارای ریسک انفجار، بخصوص سایت های نفتی، گاز و پتروشیمی نصب و مورد استفاده قرار می گیرند، با توجه به طراحی و ساختارشان، اگر انفجاری در محیط رخ دهد، آسیب ندیده و عملیات مراقبت تصویری آن دچار اختلال نخواهد شد.


معرفی تجهیزات ضد انفجار - سیستم پیجینگ

معرفی تجهیزات ضد انفجار - سیستم پیجینگ

تجهیزات ارتباط فوری مانند سیستم پیجینگ در سایت های مرتبط با صنایع نفت، گاز و پتروشیمی که معمولا برای شرایط بحرانی از قبیل حوادث و یا شرایط نامطلوب فرایندی، نصب شده و بکار می روند، جزو اولویت دار ترین وسایلی هستند که می بایست در برابر انفجار مقاوم باشند.