italy
Italy

انتصاب معاون مدیر کل مرکز تایید صلاحیت ایتالیا بعنوان رئیس جدید IAF

گروه صدور گواهی سیستمهای مدیریت ، ایزو


معاون مدیر کل مرکز تایید صلاحیت ایتالیا، بعنوان رئیس جدید مجمع جهانی اعتباردهندگان (IAF) انتخاب شد.

جناب آقای دکتر Emanuele Riva ، بر پایه انتخابات برگزار شده از اعضای IAF، بعنوان رئیس جدید مجمع جهانی اعتباردهندگان (IAF) برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.

ایشان جایگزین آقای Xiao Jianhua از مرکز ملی تایید صلاحیت چین (CNAS) شدند که دومین دوره از ریاست ایشان در چهارم نوامبر سال 2021 در مجمع عمومی IAF به پایان رسید.

به همین مناسبت، آقای دکتر ریوا پیام زیر را با اعضا و ذینفعان مجمع جهانی اعتباردهندگان به اشتراک قرار داده اند :

اعضاء و ذینفعان گرامی IAF

می‌خواهم از شیائو جیان‌هوا برای تمام سال‌هایی که به IAF اختصاص داده شده و از کل جامعه زیرساخت کیفیت بین‌المللی تشکر کنم.

راهنمایی های او به ما آموخته است که با صبر و حوصله و احساس وحدت واضح به تصمیمات برسیم و در صورت لزوم مکث کنیم تا به همه اجازه دهیم بدون عجله انتخاب های روی میز را درک کنند.

من جلسات فوق‌العاده‌ای که نزدیک به جلسات مهم سازماندهی می‌شد، به منظور مشارکت همه در رسیدن به تصمیمات مشترک، را با لذت به یاد می‌آورم.

این یک استراتژی برنده بود که ما را به جایی که اکنون هستیم هدایت کرد و من قاطعانه قصد دارم آن را در سال های آینده ادامه دهم :

قدرت انتظار، و مدیریت زمان.

با این روحیه به اشتراک گذاری و گفتگو، باید با پروژه های بلندپروازانه و مهمی که پیش رو داریم روبرو شویم.

اینها شامل مدیریت پس از COVID-19، بهبود پایگاه داده IAF و اولین به رسمیت شناسایی ها، مطابق با IEC/ISO 17029 است.

ما در دنیای پیچیده ای زندگی می کنیم که در آن شرایط اضطراری و بحران ها به سرعت در مقیاس جهانی گسترش می یابند.

 همه‌گیری سال‌های اخیر و همچنین بحران‌های زیست‌محیطی و جمعیتی مرتبط، دولت‌ها و همه ما را ملزم به تصمیم‌گیری های مهم می‌کند. تصمیماتی که بر کیفیت زندگی نسل های آینده تأثیر می گذارد.

اعتباربخشی و ارزیابی انطباق می تواند به یافتن پاسخ ها و راه حل ها کمک کند.

در طول دهه گذشته، پایداری به موضوع اصلی در دستور کار بسیاری از کشورها تبدیل شده است و زیرساخت کیفیت نیز به همین ترتیب به سمت جلو حرکت کرده است.

 با خوشحالی به یاد می‌آورم که ایزو (ISO) در ژوئن گذشته گروه مشاوره استراتژیک ISO در اکوسیستم زیست‌محیطی، اجتماعی، حاکمیتی (ESG) را راه‌اندازی کرد.

اینها موضوعات بسیار گسترده ای هستند که نیازمند تعهدات هماهنگ هستند.

IAF جدولی است که نهادهای اعتباربخشی، مناطق و ذینفعان می توانند در آن برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و پیشنهاد راه حل بنشینند، نه اینکه از بلوک های مخالف شروع کنند، بلکه هر کدام سهم خود را به ارمغان بیاورند.

IAF جایی نیست که بخواهید ایده های خود را تحمیل کنید، بلکه مکانی است که می نشینید و گوش می دهید و ایده ها را تبادل می کنید.

 در این چشم انداز گسترش و اشتراک، پروژه همکاری هرچه بیشتر با ILAC از اهمیت اساسی برخوردار است و امیدواریم که ما را به یک سازمان واحد تبدیل کنیم.

نیاز به شمول و درک انگیزه های دیگران نیز باید در ساختار یک سازمان منعکس شود. مسئله انسجام و همچنین مدیریت خوب است.

وحدت ارزش بیشتری ایجاد می کند.

ما باید به یاد داشته باشیم که اعتباربخشی بیش از هر چیز خدماتی است که برای کاربران ارزش ایجاد می کند، ارزش شفافیت و کارایی برای شهروندان، مشاغل و ادارات دولتی است.

ما باید به نیازهای تنظیم کننده ها و بازار گوش دهیم، بدون اینکه ارزش فعالیت های خود را فراموش کنیم.

 چشم انداز IAF این است که :

"اعتباربخشی جهان را بهتر می کند"،

نه تنها به این دلیل که تجارت را تسهیل می کند، بلکه به این دلیل که از سلامت، ایمنی و نیازهای مردم دفاع می کند. وقتی از یک موقعیت دفاع می کنیم باید این را در نظر داشته باشیم.

دفاع از این مفهوم به معنای داشتن صداقت فکری است تا تجربیات و مهارت های خود را در اختیار همه قرار دهیم. برای خیر و صلاح همه.

برای اینکه به کاری که انجام می دهیم معنا بدهیم.

امانوئل ریوا

  • 021 888 999 11
  • phone
whatsapp